M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nescafe Gold Crema trafia na rynek po relaunchu

Katarzyna Woźniak | 11 października 2018, 06:00

Nestle przebudowuje kształt swojego portfolio kaw premium.

Nestle wprowadza ponownie na rynek wariant jednej ze swoich kaw rozpuszczalnych - Nescafe Gold Crema. Działanie rozpoczęło się na początku tego roku i jest obliczone na przebudowę segmentu kaw premium. Po globalnym rebrandingu opakowania kawy wykorzystują motyw szampańskiego złota na etykietach, które mają podkreślać wysoką jakość produktu. Globalny relaunch objął cały asortyment Nescafe Gold - również Nescafe Gold Intenso występuje w nowej szacie graficznej i, jak zapewnia biuro prasowe, z ulepszoną recepturą.
Nescafe Gold Crema jest dostępna w słoikach 200 g. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 firma nie odpowiedziała, czy planuje dla wariantu wsparcie marketingowe.


Czytaj więcej na temat: