M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's startuje na Wyspach Brytyjskich z kampanią dla zapracowanych

( red. ) | 12 października 2018, 06:00

W roli głównej w nowym spocie "Hands Full" wystąpili zmęczeni rodzice niemowlęcia.

W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania sieci McDonald's. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. W spocie wystąpili zabiegani, zmęczeni i zapracowani rodzice, których codzienność to ciągłe lawirowanie pomiędzy obowiązkami zawodowymi i opieką nad dzieckiem. Na co dzień mają ręce pełne roboty – dopiero obsługa w McDonald's choć przez chwilę ich wyręcza, pozwala im odpocząć i zyskać chwilę dla siebie. Spot ma podkreślać znaczenie małych przyjemności na co dzień i pozwalać odkrywać, co jest naprawdę ważne.   

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,