Kraj

Startuje akcja sprzedażowa marki cukru Diamant

Do wariantu cukru Dry Demerara producent dodaje podkładki pod kubki i wspiera akcję kampanią digital.

Startuje akcja sprzedażowa marki cukru Diamant
Rusza akcja sprzedażowa marki Diamant, producenta cukru białego i asortymentu cukrowego. Jeden z flagowych produktów, cukier Dry Demerara, będzie sprzedawany wraz z podkładkami do kawy – do wyboru są cztery różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia.
Do każdego opakowania cukru dołączona jest jedna podkładka. Akcja o charakterze prosprzedażowym zyska szerokie wsparcie promocyjne. Zaplanowana jest kampania w prasie kobiecej i handlowej, działania public relations, współpraca z influencerami oraz kampania digital. Opakowania cukru z bonusowymi nakładkami będą w sprzedaży już od połowy października aż do połowy grudnia.
Za projekt podkładek i kreacji promocyjnych odpowiada Resort Marketing Poznań. Za kreację i realizację kampanii digital – Grupa Tense. Organizacja akcji leży bezpośrednio po stronie firmy Pfeifer & Langen, właściciela marki Diamant. Za zakup mediów, działania o charakterze PR i współpracę z influencerami odpowiada Quality PR.