M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Colian wspiera Toffino w nowej odsłonie

Katarzyna Woźniak | 16 października 2018, 06:00

Goplana komunikuje nowe opakowanie i nowe warianty produktu.

Marka Goplana z portfolio Colian SA wystartowała z rozległą kampanią wspierającą Toffino w nowej wizerunkowej odsłonie.
Toffino ma nowe opakowania i portfolio poszerzone o nowe warianty smakowe.
We wrześniu design całej linii został odświeżony i unowocześniony. Torebki zyskały m.in. uszlachetnienia w postaci folii metalizowanej i matowego lakieru.
Wczoraj wystartowała intensywna kampania wspierająca sprzedaż marki (w stacjach tematycznych Polsatu i TVN-u). Dodatkowe działania komunikacyjne są realizowane w internecie w ramach kampanii online w zasięgowych portalach informacyjnych, na YouTube oraz platformie VoD. Główne hasło spotu to "Kosmiczne bogactwo połączeń od Goplany", które nawiązuje do również "kosmicznej" kampanii marki Jeżyki.
Kreację i produkcję spotów powierzono agencji Red8, media zakupił dom mediowy Initiative. Za realizację kampanii w internecie odpowiada Pure Play.
W MMP24 z 7 września informowaliśmy o starcie kampanii dla marki Jeżyki. Colian poszerza również portfolio o nowe produkty, m.in. pełnoziarniste warianty wafelków marki Familijne (MMP24 z 9 października).

Czytaj więcej na temat: , , , ,