Kraj

The Digitals autorem kampanii zakładów bukmacherskich Fortuna [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media People.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN5WiSWTRKdc%22%7D
Agencja The Digitals (Grupa S/F) jest autorem startującej właśnie kampanii informacyjnej zakładów bukmacherskich Fortuna. Zakłady bukmacherskie Fortuna od tego sezonu są sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskich – Fortuna 1 Liga. W ramach kampanii agencja przygotowała 15- i 30-sekundowe spoty TV oraz spoty radiowe.

Za kreację w całości odpowiada The Digitals (Grupa S/F), za produkcję spotu – Videlec, reżyserią zajął się Piotr Onopa, a zakupem mediów – dom mediowy Media People.