M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spomlek rezygnuje z brand heroes w kampanii Serenady

Katarzyna Woźniak | 16 października 2018, 06:00

Linia serów Serenada wspierana na rynku po liftingu wizerunkowym.

Firma Spomlek w ostatnim czasie przeprowadziła akcję liftingu opakowań dla swojej flagowej marki –serów Serenada. Nowe opakowania od sierpnia można nabywać w sklepach na terenie całego kraju.
Zmianie towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, wykorzystująca telewizję (stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), billboardy sponsorskie, a także outdoor, prasę branżową i działania w internecie (spoty w VoD, na kanale YouTube, a także emisje reklam w serwisie Onet.pl), social media (FB i Instagram).
Spomlek w spocie reklamowym odcina się od dotychczasowej komunikacji Serenady, opartej na animowanych brand heroes. Reżyserem spotu jest Michał Bolland, a postprodukcję wykonało studio Lunapark.
Kampania ruszyła w połowie października. Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.
 

Czytaj więcej na temat: , , , ,