M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel startuje z dużą akcją promująca Ptasie Mleczko

Katarzyna Woźniak | 16 października 2018, 06:00

Lotte Wedel kontynuuje ubiegłoroczne akcje wspierania jednej z flagowych marek, którą chce otwierać na rynki zagraniczne.

Wystartowała nowa kampania reklamowa wspierająca Ptasie Mleczko – flagową markę z portfolio Lotte Wedel. Jesienne działania są kontynuacją ubiegłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw – tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, we Wrocławiu i w Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.
Przeprowadzi w tych miastach sondę uliczną, w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje, jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.
W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy – Amerykanin, Dunka i Japonka – pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.

Czytaj więcej na temat: , , , ,