M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carrefour z nietypowym pop-upem w Brukseli

Joanna Niewiadomska | 16 października 2018, 06:00

W budynku przeznaczonym do wyburzenia firma otworzyła bistro mające być testem zobowiązań programu Act For Food.

Carrefour otworzył w Brukseli pop-up pod szyldem Act for Food Factory. Inicjatywa dyrektora ds. innowacji Arnauda Lesnesa jest projektem krótkoterminowym. Pop-up mieści się w budynku, który wkrótce zostanie zburzony. Firma nie ogłosiła oficjalnie otwarcia. – Daliśmy niewielką reklamę tej inicjatywie, chcemy przyjrzeć się reakcjom odwiedzających bez wywoływania za dużego szumu – powiedział rzecznik Carrefoura w Belgii Baptiste Van Outryve.

Projekt ma być "laboratorium testoyme", w którym realnego kształtu nabrać mają zobowiązania detalisty w zakresie jakości żywności. Act for Food Factory serwuje śniadania i lunche, w ramach zmieniającego się menu. Nacisk kładzie na ekologiczną, zrównoważoną i lokalną żywność. Można tam również kupować produkty marki Carrefour Bio i świeże produkty. Na ścianie wypisane są zobowiązania Carrefoura w ramach programu Act for Food.

Program Act for Food jest częścią strategii Carrefour 2022 ogłoszonej w styczniu 2018 r. Więcej o programie pisaliśmy m.in. 12 września.

(Retail Detail)

Czytaj więcej na temat: , ,