M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TUI redefiniuje bliskość

( red. ) | 16 października 2018, 06:00

Operator stawia na emocjonalny storytelling i wykorzystuje archetyp matki i córki w najnowszej kampanii przygotowanej zgodnie z nową strategią.

Operator turystyczny TUI ogłosił kilka tygodni temu nową strategię komunikacji. Stawia przede wszystkim na bliskość z odbiorcą, narrację o emocjach i nowoczesne narzędzia storytellingu. Najnowszy spot według wytycznych TUI został przygotowany przez Y&R London i VML.
Głównymi bohaterkami spotu są matka i córka, które wspólnie wyjeżdżają na wakacje. Nastolatka na początku jawnie okazuje niezadowolenie. Kiedy zaczyna odpoczywać razem z mamą, obu udaje się na nowo budować bliskość. W tle słyszymy piosenkę zespołu The Strokes "Someday". Kampania ruszyła podczas emisji premierowego odcinka "X Factor" 13 października.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,