M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sławomir Jurek nie jest już szefem marketingu Kino Polska TV

Piotr Machul | 16 października 2018, 06:00

Nie wiadomo, kto go zastąpi.

Sławomir Jurek nie jest już dyrektorem marketingu Kino Polska TV. Do chwili zamknięcia tego wydania serwisu, firma nie skomentowała naszej informacji ani powodów rozstania. Nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi w spółce.

Sławomir Jurek objął stanowisko dyrektora marketingu spółki w marcu br. Przejął obowiązki Jacka Osadnika. Jurek odpowiadał za całość działań marketingowych firmy.

Przed związaniem się z Kino Polska TV Jurek pracował w Discovery Networks CEEMEA na stanowisku creative & marketing directora w Polsce. Z Discovery związany był od ponad sześciu lat jako branded content director CEEMEA. Do czasu fuzji Discovery i TVN odpowiadał m.in. za rozwój strategii komunikacyjnych i marketingowych dla flagowych marek nadawcy w Polsce.

Przed dołączeniem do Discovery Sławomir Jurek przez ponad 20 lat pracował w agencjach reklamowych w Polsce i za granicą, pełniąc funkcję dyrektora kreatywnego m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide, Euro RSCG 4D oraz chief idea officera w Cheil Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , ,