Kraj

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day
Przedstawiciele m.in. firm Dunnhumby, Google, IKEA, Nielsen, Microsoft, Polomarket, Saatchi IS wystąpią na konferencji Shopper Day 24 października. Zmieniający się krajobraz handlu i zwyczaje kupujących to ogromne wyzwanie dla marketerów, ich agencji, a także samych detalistów. Dlatego w ostatnich latach to właśnie retail w wydaniu online i offline stał się najgorętszym tematem w branży marketingowej. Podczas Shopper Day przyjrzymy się najlepszym praktykom w shopper marketingu, e-commerce i budowaniu lojalności. 

Tanguy Pincemin z Dunnhumby będzie keynote speakerem podczas konferencji Shopper Day. W Dunnhumby, firmie z siedzibą w Londynie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach, Tanguy Pincemin jest obecnie dyrektorem zarządzającym mediów (in-store oraz digital) na obszar Europy. Zanim dołączył do Dunnhumby w 2017 r., przez prawie sześć lat pracował w Google, pomagając m.in. największym francuskim detalistom wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Zdobywał także doświadczenie po stronie firm e-commerce. 

Na konferencji zaprezentujemy także wyniki badania przegotowanego przez redakcję “Media & Marketing Polska” oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna pt. “Czy Polacy pokochają e-Biedronkę” na temat handlu FMCG w internecie. 

Konferencja odbędzie się 24 października, więcej informacji na: shopperday.pl