Agencja Addapter (część Grupy DDB) przygotowała kampanię dla HMD Global, producenta smartfonów marki Nokia. Kampania promuje smartfony Nokia 5.1 oraz Nokia 3.1. Składa się z 30-s spotu TV, krótkich filmów internetowych oraz sesji zdjęciowej, której efektem jest 25 zdjęć, zarówno produktowych, jak i lifestyle’owych.
Akcja filmów i sesji zdjęciowej dzieje się w domu jednego z bractw uniwersyteckich. Czterech studentów przedstawia wyjątkowe funkcjonalności dwóch modeli smartfonów Nokia – Nokia 3.1 oraz Nokia 5.1. Kampania w Polsce obejmuje telewizję oraz internet (Facebook, YouTube oraz Instagram). Materiały przygotowane zostały na siedem rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
Za kreację odpowiada agencja Addapter (część Grupy DDB). Produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją Rio de Post oraz Juice. Reżyserami spotów są Ksawery Bajon i Filip Berendt, odpowiedzialni za koncepcję wszystkich dotychczasowych kampanii HMD Global w Europie Wschodniej. Natomiast zdjęcia do materiału wykonał Dominik Danilczyk.