Zagranica

Turner International rozwija dział reklamy cyfrowej T1

Powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie.

F.McKinnon
T1, dział reklamy cyfrowej mediowego giganta Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko general managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, senior commercial director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.

Zespół T1 przygotował globalne, wieloplatformowe pakiety sportowe. Obejmują one Esprote Interactivo, Bleacher Report, COP90 i CNN Sport i pozwalają reklamodawcom spoza USA dotrzeć do widzów na wszystkich kontynentach. Oferta sportowa Turnera oferuje także prawa do transmisji rozgrywek Ligi Mistrzów, NBA i PGA w obu Amerykach i Europie.

K.Jeffery
T1 oferuje także rozwiązania “szyte na miarę”, łączące możliwość sponsorowania transmisji wydarzeń na żywo dzięki zaangażowaniu różnych form przekazu w mediach i targetowania odbiorców za pośrednictwem Launchpada. Jest to jedno z optymalizujących narzędzi Turnera, które dostarcza treści dotyczących konkretnych marek, do ściśle zdefiniowanych odbiorców w mediach społecznościowych.

Stojąca za utworzeniem T1 Fiona McKinnon będzie skupiała się na globalnym zarządzaniu operacyjnym i obszarem product developemnet. Będzie także kierować The Pangea Alliance, partnerstwem w dziedzinie reklamy cyfrowej dla wydawców premium.

Krane Jeffery będzie odpowiedzialny za rozwój partnerskich projektów digitalowych obejmujących portfolio Turnera (rozrywka, sport, e-sport oraz treści dla dzieci), przekładające się na 200 milionów odbiorców na ponad 200 rynkach na świecie. Oboje będą zarządzać zespołami T1 Commercial i Ad Operations z siedzibą w Londynie. Obecnie kompletują zespół pracowników odpowiedzialnych za regiony EMEA, APAC oraz LATAM.