M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Suzuki Motor Poland z wizerunkową komunikacją

Magdalena Soroczyńska | 18 października 2018, 06:00

Autorem działań jest Communication Unlimited i Selfish 3.

Ruszyła emisja spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland.

Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję, zgodnie z hasłem marki: Suzuki "Way of life".


Bohaterami spotu są: Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze Daniel Adamiec i Mateusz Polski oraz rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka.
Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Filmy będą emitowane do 28 października w kanałach głównych i tematycznych TV, kinach Helios, na YouTube i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,