Kraj

Suzuki Motor Poland z wizerunkową komunikacją

Autorem działań jest Communication Unlimited i Selfish 3.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4ANaaBlkj5Q%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła emisja spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland.

Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję, zgodnie z hasłem marki: Suzuki “Way of life”.


Bohaterami spotu są: Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze Daniel Adamiec i Mateusz Polski oraz rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka.
Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Filmy będą emitowane do 28 października w kanałach głównych i tematycznych TV, kinach Helios, na YouTube i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.