M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polacy bez nagród na EACA Euro Effies 2018

Magdalena Soroczyńska | 18 października 2018, 06:00

Wśród nominowanych znalazły się trzy kampanie zgłoszone przez polskie agencje.

Polskie agencje nie zdobyły żadnych nagród w konkursie EACA Euro Effies 2018, którego gala odbyła się wczoraj w Brukseli. Wśród nominowanych były trzy prace z Polski: w kategorii dóbr konsumpcyjnych kampania "Huawei Mate 10" dla Huawei Mobile, w kategorii ochrona zdrowia i leki OTC kampania "Break the chains" dla GSK Consumer Healthcare i w kategorii handel detaliczny kampania "Well done, Mom!" dla Pepco. Polskie agencje zgłosiły w tym roku w sumie 6 kampanii. 

Agencją Roku została Ogilvy z sześcioma nagrodami. Grand prix także przypadło Ogilvy & Social.Lab Belgia za kampanię "The Mud Soldier Visit Flandria". W sumie 15 kampanii z 7 krajów otrzymało 20 nagród. Kampanie z Belgii i Francji otrzymały po cztery nagrody, z Wielkiej Brytanii – trzy, Słowacji i Hiszpanii – po dwie, a z Niemiec i Danii – po jednej. Jurorzy wybierali prace z 38 kampanii, które zakwalifikowały się na short-listę. Przewodniczącym jury był Adrian Farina, senior vice president marketing Visa.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,