M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GSK przesuwa budżet reklamowy Panadolu z Greya do teamu WPP

Maciej Florek | 18 października 2018, 06:00

Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive.

GSK po przeprowadzeniu globalnego przetargu na obsługę reklamową Panadolu rezygnuje z partnerstwa z Greyem. W postępowaniu wybrano zintegrowany zespół WPP, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań reklamowych, digitalowych, aktywacji shopperowych i PR.

Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive. Popovic, chief executive Grey Group Singapore, prowadził GSK w regionie Azji i Pacyfiku, Środkowego Wschodu i Afryki od 2015 r. Skompletuje on team z takich agencji jak Geometry, Grey, Hill & Knowlton, Ogilvy CommonHealth i Wunderman.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,