Kraj

Golden Drum 2018: 16 nominacji dla polskich agencji w pierwszym dniu festiwalu

Najwięcej nominacji - cztery - otrzymała agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.

Polskie agencje otrzymały 16 nominacji w pierwszym dniu obrad jury na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018. Najwięcej nominacji – cztery – otrzymała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt za pracę “Unbreakable Rainbow” dla Unilevera. Po trzy nominacje trafiły do McCann Worldgroup Warsaw za kampanię “Business facelift” dla Mastercard, Grey Group Poland za kampanię “Vent inspection” dla Pepco, Lewiatan, Złotych Tarasów i Straży Pożarnej oraz BBDO Warszawa – dwie nominacje za “Darkness” dla Loca Bikes i jedna za pracę promującą bezpieczeństwo na drodze: “Bob’s Bike”. Dwie nominacje otrzymała agencja Saatchi & Saatchi Warsaw za kampanię “Bee saving paper” dla organizacji Miejskie Pszczoły. Agencja Plej Warsaw za projekt “We help at 100” dla Biedronki i Caritasu otrzymała jedną nominację. 

Pierwszego dnia obrad (17.10) jury oceniało prace w sekcji What (kategorie: Film, Audio, Digital & Mobile, Reach and Integrated).