Sieć Aster rozpoczyna kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej Basic Plus. Kampania prowadzona będzie do początku lipca. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych abonentów o wprowadzeniu nowego pakietu i jednoczesne wsparcie sprzedaży usług sieci Aster. Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18-40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym. Hasło wiodące kampanii to: “W sumie same plusy”. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. W ramach działań promocyjnych zaplanowano reklamę w prasie warszawskiej (dodatek do “Gazety Wyborczej” – “Gazeta Stołeczna”, “Rzeczpospolita”, w tym dodatek “Rzeczpospolita WiR”) oraz w internecie (Warszawaonline, Warszawa.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Money, Bankier). Budżet kampanii nie został ujawniony. Grupa Aster działa od 1994 r., świadczy usługi z zakresu telewizji kablowej, dostępu do internetu i telefoniczne w Warszawie i okolicach. Obecnie ma 280 tys. abonentów kablowej TV i 60 tys. użytkowników internetu. (PM)