Kraj

Nowy pakiet telewizyjny Aster wspierany kampanią w prasie i internecie

Sieć Aster rozpoczyna kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej Basic Plus. Kampania prowadzona będzie do początku lipca. Jej celem jest...

Sieć Aster rozpoczyna kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej Basic Plus. Kampania prowadzona będzie do początku lipca. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych abonentów o wprowadzeniu nowego pakietu i jednoczesne wsparcie sprzedaży usług sieci Aster. Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18-40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym. Hasło wiodące kampanii to: “W sumie same plusy”. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. W ramach działań promocyjnych zaplanowano reklamę w prasie warszawskiej (dodatek do “Gazety Wyborczej” – “Gazeta Stołeczna”, “Rzeczpospolita”, w tym dodatek “Rzeczpospolita WiR”) oraz w internecie (Warszawaonline, Warszawa.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Money, Bankier). Budżet kampanii nie został ujawniony. Grupa Aster działa od 1994 r., świadczy usługi z zakresu telewizji kablowej, dostępu do internetu i telefoniczne w Warszawie i okolicach. Obecnie ma 280 tys. abonentów kablowej TV i 60 tys. użytkowników internetu. (PM)