M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lucyna Koba po 20 latach rozstaje się z MullenLowe MediaHub

Maciej Florek | 24 października 2018, 06:00

Jej ostatnie stanowisko head of client success na razie nie będzie obsadzone.

Lucyna Koba, ostatnio head of client success w domu mediowym MullenLowe MediaHub, rozstaje się z agencją. Pracowała w niej od 20 lat, pełniąc różne funkcje. Zaczynała jeszcze w dziale mediowym Lowe GGK Warszawa. Była m.in. media managerem w PanMedia Western, potem zastępcą dyrektora mediów, dyrektorem strategicznym tej agencji, w 2012 r. awansowała na deputy managing directora.

W MullenLowe MediaHub w ostatnim czasie Lucyna Koba sprawowała opiekę nad zespołami klienckimi, poszczególnymi group account directorami odpowiedzialnymi za obsługę wszystkich klientów agencji. Jej dalsze plany zawodowe nie są nam znane. Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub, przekazała nam, że na razie stanowisko head of client success nie będzie obsadzane.

Czytaj więcej na temat: ,