Kraj

Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod marką Strix

Nowy podmiot oferuje usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej.

Tworzące Strix spółki pozostaną niezależnie działającymi podmiotami w Polsce. Bold, partner wdrożeniowy platformy Magneto Enterprise, zrealizował kilkadziesiąt projektów e-commerce w Polsce, USA, Niemczech, Irlandii, Szwajcarii czy Francji, m.in. dla takich klientów i marek jak Castorama, Superpharm, Nescafe Dolce Gusto i Semilac. Magexo dominuje na rynku czeskim i jest jedynym lokalnym partnerem Magento Professional. Natomiast Centuria działa od lat na rynku utrzymania infrastruktury serwerowej.

W ramach grupy Strix funkcjonują pod wspólnym brandem trzy podmioty: Strix Polska, obsługiwany przez Bold, Strix Czechy, na czele którego stoi Magexo, oraz Strix Cloud, część infrastrukturalno-hostingowa, należąca do Centurii.

Działanie pod wspólną marką ma umożliwić spółkom rozwój sprzedaży na rynkach międzynarodowych oraz zapewnić całej grupie pozycję lidera w zakresie kompleksowej realizacji usług w obszarze omnichannel, e-commerce oraz transformacji cyfrowej w sektorze B2C i B2B.