M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Costa Coffee uruchamia nowy program lojalnościowy

Katarzyna Woźniak | 25 października 2018, 06:00

Dedykowana platforma lojalnościowa analizuje transakcje realizowane w placówkach sieci.

Sieć kawiarniana Costa Coffee uruchomiła nowy program lojalnościowy Coffee Club. Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa, zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji. Sieć zamiast plastikowych kart proponuje narzędzie w postaci aplikacji mobilnej.

Platforma analizuje aktywność użytkowników, dzięki czemu administratorzy mogą tworzyć promocje dla wybranej grupy konsumentów. Akcje promocyjne mogą być łatwo dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów i pojawiających się sezonowych okazji. System obsługujący program został zintegrowany z kasami fiskalnymi w kawiarniach. Ma to dawać pewność, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.
Za opracowanie strategii i koncepcji biznesowej programu oraz jego bieżącą obsługę odpowiada Motivation Direct. Ideo zaprojektowało i wdrożyło platformę do zarządzania programem lojalnościowym. Odpowiada także za utrzymanie i rozbudowę projektu od strony technologicznej.
Costa Coffee to druga co do wielkości (posiada 3 tysiące punktów) sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza  ponad 150 lokali.

Czytaj więcej na temat: