M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jacek Szulecki, CED, rozstaje się z Leo Burnett

Magdalena Soroczyńska | 29 października 2018, 06:00

Szefem kreacji Leo Burnett pozostaje Michał Porębski.

Jacek Szulecki, executive creative director Leo Burnett, z końcem października kończy pracę w agencji. - Zdecydowaliśmy się zlikwidować drugie stanowisko executive creative directora, od listopada będziemy mieli na tym stanowisku wyłącznie Maćka Porębskiego - mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, chief communications officer Publicis Communications. Jacek Szulecki dołączył do Leo Burnett w październiku 2017 r. Odpowiadał za rozwój agencji.  Pracując wspólnie z Maciejem Porębskim, dyrektorem kreatywnym LB, Jacek Szulecki miał rozwijać kompetencje agencji w obszarze komunikacji zintegrowanej. 

Jacek Szulecki do lipca 2017 r. był dyrektorem kreatywnym agencji J.Walter Thompson, wcześniej zarządzał kreacją w agencji McCann i Havas Worldwide. Maciej Porębski pracuje w Leo Burnett od 18 lat. Od 2013 r. był dyrektorem kreatywnym agencji, a w kwietniu br. awansował na stanowisko executive creative directora.

Czytaj więcej na temat: ,