M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetarg reklamowy Totalizatora

Maciej Burlikowski | 30 października 2018, 06:00

Totalizator Sportowy wybierze agencje do obsługi ATL i BTL. Oferty do 15 listopada. Wadium: 20 tys. zł.

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, właściciel m.in. marki Lotto, zaprasza agencje reklamowe do przetargu. Wybierze w nim maksymalnie do sześciu agencji, z którymi będzie współpracował w przyszłym roku. Zainteresowane agencje muszą złożyć oferty do 15 listopada br. Mają zaproponować po dwie linie kreatywne dla zdrapek Lotto (na które rocznie Polacy wydają blisko 1 mld zł) oraz gry Eurojackpot (dostępnej w 18 krajach Europy, w Polsce od września ub.r.), dla której Totalizator oczekuje opracowania nowej platformy komunikacyjnej. Agencje, które chcą wziąć udział w przetargu, muszą wpłacić 20 tys. zł wadium. Muszą też wskazać po co najmniej dwa domy produkcyjne, z którymi będą współpracować. Totalizator nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania ofert. Wybrane agencje będą opracowywać dla Totalizatora strategię komunikacji, tworzyć reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe, outdoorowe, internetowe, BTL (ulotki, plakaty, naklejki itp.). Totalizator przewiduje 12-miesięczne umowy z opcją przedłużenia o kolejny rok.

W wyniku poprzedniego przetargu Totalizator wybrał na początku br. cztery agencje do współpracy: Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella oraz DSK.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,