M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Magdalena Soroczyńska | 30 października 2018, 06:00

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

W Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie podczas XIX gali Effie Awards jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and marketing Philips Polska, wręczyło 55 statuetek w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod względem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2017 r. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku – Wavemaker.

Złote statuetki w XIX edycji konkursu Effie Awards otrzymali twórcy kampanii "IKEA po sąsiedzku" – przygotowanej przez Agencję Warszawa dla firmy IKEA (w kategorii brand experience), "Rocznik 1999" – VML Poland dla firmy mBank (w kategorii finanse), "Make it possible" – Wavemarker, DDB & Tribal, OMD, LH oraz Digital Resolution dla firmy Huawei (w kategorii long term marketing excellence), "Młody Bóg" – Starcom, BBDO Warszawa oraz Publicis dla firmy Prudential (w kategorii long term marketing excellence), "DrWitt. Na co dzień na zdrowie" – Heads Advertising i Mindshare dla Grupy Maspex (w kategorii napoje bezalkoholowe), "Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?" –  agencje Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope oraz PTR Digital dla firmy Philips (w kategorii nowe technologie), "26. Finał WOŚP" – przygotowanej przez Fundację WOŚP (w kategorii positive change: edukacja społeczna i pro bono), "Do ostatniego drzewa" – agencje Ogilvy, Gameset, LifeTube oraz Facebook dla Greenpeace (w kategorii positive change: edukacja społeczna i pro bono), "Ta kuchnia sprawdza się w życiu" – Wavemaker, Grey Group Poland, Performance Media, Kalicińscy oraz Loyalty Point dla firmy IKEA (w kategorii retail/kanały sprzedaży), "Ukraina" – Grandes Kochonos i MediaCom Warszawa dla firmy Play (w kategorii telekomunikacja), "Kurpiodobre!" – Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy JBB Bałdyga (w kategorii żywność), "Fundacja WOŚP gra z partnerami" – Fundacja WOŚP, Złoty Melon oraz Boscata dla Fundacji WOŚP (w kategorii marketing & business solutions), "IKEA Family – transformacja danowa firmy" – IKEA, Loyalty Point oraz Wavemaker dla firmy IKEA (w kategorii marketing & business solutions)

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii marketing & business solutions, w której oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. Podczas gali został również zapowiedziany nowy projekt edukacyjny Effie Marketing & Business Solutions. Stworzony z myślą o menedżerach średniego i wyższego szczebla.

Lista wszystkich nagrodzonych znajduje się tutaj.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,