M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec bezalkoholowy promowany w social mediach

Maciej Burlikowski | 30 października 2018, 06:00

Materiały nowej kampanii Żywca 0,0% przygotowano specjalnie z myślą o Facebooku i Instagramie.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej z największych producentów piwa w kraju, dla swojej sztandarowej marki Żywiec przygotowała kampanię reklamową wariantu bezalkoholowego specjalnie z myślą o mediach społecznościowych. Do udziału w niej zatrudnił Małgorzatę Rdest, która jest kierowcą rajdowym, i Jarosława Jarząbkowskiego ps. "Pasha", gracza e-sportowego. Oboje spotkali się na torze w Brnie, gdzie Małgorzata Rdest ścigała się w swoim realnym Seacie, a Pasha na specjalnym symulatorze komputerowym.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wideo wyprodukowała firma Film Produkcja.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,