M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Polsat postawiła na grywalizację od TCC

Joanna Niewiadomska | 30 października 2018, 06:00

Kampania Graliga.pl potrwa do 17 grudnia.

Grupa Polsat uruchomiła związaną z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA grę zręcznościową Graliga.pl. Współtwórcą koncepcji jest TCC Retail Marketing, międzynarodowa firma zajmująca się marketingiem lojalnościowym. Kampania potrwa do 17 grudnia.

Mechanizm gry opiera się na zasadzie „zapamiętaj i powtórz”: użytkownik ma za zadanie odtworzyć pokazaną wcześniej sekwencję ruchów. Za udane powtórzenie otrzymuje punkt, a każda kolejna kombinacja jest coraz trudniejsza. Zagrać można raz dziennie. Codziennie Cyfrowy Polsat i sieć Plus w ramach nagród fundują m.in. bilety na mecze Ligi Mistrzów i oficjalne gadżety UEFA, sprzęty i akcesoria Samsunga czy dostęp do pakietu Ipla Polsat Sport Premium w serwisie Ipla z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz promocje specjalne Grupy Cyfrowy Polsat z ofertami usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych, w ramach których można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo.

– To pierwsza w Polsce, zaprojektowana na masową skalę kampania lojalnościowa oparta na grywalizacji – mówi Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

Czytaj więcej na temat: , , , ,