Kraj

RTB House wprowadza narzędzie wzmacniające bezpieczeństwo marek

Firma stworzyła mechanizm bezpieczeństwa, który każda marka może indywidualnie dopasować do swoich potrzeb.

RTB House stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Dzięki technologii przetwarzania języka naturalnego (analiza treści internetowych) nowa platforma Brand Safety ma pozwalać na skanowanie dziesiątek tysięcy artykułów i stron internetowych dziennie, gwarantując bezpieczeństwo marki w czasie
rzeczywistym w większości treści dostępnych w internecie.

Technologią leżącą u podstaw narzędzia RTB House jest Brand Profile Layer – mechanizm zawierający trzy niezależne funkcje. Filtry kategorii serwisów – pomagają unikać nieodpowiednich z perspektywy marki kategorii serwisów. Filtry wiadomości – automatycznie blokują informacje zawierające określone słowa kluczowe (w adresach URL, zawartości i metaopisach stron). Czarna lista RTB – pozwala na blokowanie reklam marek na określonych, wybranych adresach URL.