Kraj

Huawei rozpoczął właściwą fazę wsparcia serii Mate 20

Reklamuje ją jako "najpotężniejsze" smartfony. Są też jak dotąd najdroższe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2dfD8rlrR3I%22%7D
Chiński producent elektroniki, m.in. telefonów komórkowych, Huawei rozpoczyna właściwą fazę reklamowego wsparcia swojej najnowszej serii flagowych smartfonów z serii Mate 20.

Kampanię reklamową obejmującą praktycznie wszystkie media przygotowały m.in. agencje i studia: DDB & Tribal, Cut/Cut, Papaya Films, Lunapark oraz dom mediowy Wavemaker.

Smartfon Huawei Mate 20 Pro kosztuje w Polsce 4299 zł, a jego słabsza, tańsza wersja Mate 20 – 2999 zł. Dla porównania poprzednie flagowce Huawei, z marca br. – P20 Pro i P20 na starcie kosztowały odpowiednio: 3499 zł i 2699 zł.

Huawei rywalizuje z koreańskim Samsungiem o miano największego sprzedawcy telefonów komórkowych w Polsce – obie firmy mają po ok. 30 proc. udziałów w rynku.