Kraj

Wawel powraca do wsparcia marki M!, dawnych Michałków

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości nowej nazwy produktu oraz utrwalenie wśród konsumentów nowatorskiego opakowania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhVkcXnkRo2Y%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wawel wystartował z medialnym wsparciem swojej marki cukierków nadziewanych Michałki, które na wiosnę tego roku skróciły swoją nazwę do M! Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości nowej nazwy produktu oraz utrwalenie wśród konsumentów nowoczesnego opakowania w charakterystycznych kolorach. Zaplanowano kampanię digital, kilka tysięcy spotów telewizyjnych, wsparcie w sklepach, a także mocną akcję promocyjną w salach kinowych oraz konkurs.
W ramach promocji M! z Wawelu pojawią się spoty, które do końca grudnia będą emitowane w wiodących stacjach telewizyjnych: m.in. TVP, TVN i Polsat. Marka postawiła także na kampanię digital oraz działania w salach kinowych sieci Cinema City i Imax. W kinach pojawią się reklamy na plazmach, materiały POS oraz akcje promocyjne, a dzięki samplingowi produktów widzowie podczas seansów będą mogli spróbować wszystkich smaków produktu.
Ruszył także konkurs kinowy. Aby wziąć w nim udział, należy napisać recenzję filmu. W puli nagród komputery i bilety do kin. Konkurs wspierać będzie największy sampling w historii marki i kampania digital. Zgłoszenia będą zbierane do 15 listopada.
Za przygotowanie spotów TV odpowiada Pigeon Studio, zakupem mediów zajął się Mets, a za kampanię digital, akcję promocyjną w kinach oraz konkurs odpowiada Schulz Brand Friendly.