Argos w Wielkiej Brytanii wystartował z pierwszą świąteczną kampanią, której bohaterem jest animowany odpowiednik Grincha – Christmas Fool. To złośliwe stworzenie robi wszystko, żeby skomplikować bożonarodzeniowe przygotowania. Obecność animowanej postaci ma być pretekstem do mówienia o usługach sieci, która ma nieść konsumentom pomoc w zakupowym spiętrzeniu albo tarapatach.
Do świąt przygotowania Argos rozpoczął już we wrześniu – uruchomił wówczas usługę głosową poprzez asystenta głosowego Google, który ma umożliwiać dokonywanie zakupów przy użyciu głosu. Dzięki uruchomieniu usługi sieć podwoiła swoją dzienną liczbę zamówień.
Za kreację tegorocznej kampanii z animowanym złośliwcem odpowiadają Matt Deacon i Ben Fallows, a za reżyserię – Ian Ponns. Kreację przygotowała agencja Friends London. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD, a za obsługę socialmediową i działania cyfrowe – AllTogetherNow.
Pierwszy spot telewizyjny został już wyemitowany na ITV podczas emisji premierowego odcinka “Coronation Street” i podczas Gogglebox na Channel 4. Kampania będzie miała swoje odsłony digitalowe i prasowe.
(Campaign)