Zagranica

Argos w Wielkiej Brytanii otwiera sezon na bożonarodzeniowe kampanie

Odpowiednik Grincha promuje usługę dostarczania zakupów do domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2GYCmwuWBp0%26t%3D8s%22%7D
Argos w Wielkiej Brytanii wystartował z pierwszą świąteczną kampanią, której bohaterem jest animowany odpowiednik Grincha – Christmas Fool. To złośliwe stworzenie robi wszystko, żeby skomplikować bożonarodzeniowe przygotowania. Obecność animowanej postaci ma być pretekstem do mówienia o usługach sieci, która ma nieść konsumentom pomoc w zakupowym spiętrzeniu albo tarapatach.
Do świąt przygotowania Argos rozpoczął już we wrześniu – uruchomił wówczas usługę głosową poprzez asystenta głosowego Google, który ma umożliwiać dokonywanie zakupów przy użyciu głosu. Dzięki uruchomieniu usługi sieć podwoiła swoją dzienną liczbę zamówień.
Za kreację tegorocznej kampanii z animowanym złośliwcem odpowiadają Matt Deacon i Ben Fallows, a za reżyserię – Ian Ponns. Kreację przygotowała agencja Friends London. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD, a za obsługę socialmediową i działania cyfrowe – AllTogetherNow.
Pierwszy spot telewizyjny został już wyemitowany na ITV podczas emisji premierowego odcinka “Coronation Street” i podczas Gogglebox na Channel 4. Kampania będzie miała swoje odsłony digitalowe i prasowe. 

(Campaign)

Tagi