M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Argos w Wielkiej Brytanii otwiera sezon na bożonarodzeniowe kampanie

( red. ) | 7 listopada 2018, 06:00

Odpowiednik Grincha promuje usługę dostarczania zakupów do domu.

Argos w Wielkiej Brytanii wystartował z pierwszą świąteczną kampanią, której bohaterem jest animowany odpowiednik Grincha - Christmas Fool. To złośliwe stworzenie robi wszystko, żeby skomplikować bożonarodzeniowe przygotowania. Obecność animowanej postaci ma być pretekstem do mówienia o usługach sieci, która ma nieść konsumentom pomoc w zakupowym spiętrzeniu albo tarapatach.
Do świąt przygotowania Argos rozpoczął już we wrześniu - uruchomił wówczas usługę głosową poprzez asystenta głosowego Google, który ma umożliwiać dokonywanie zakupów przy użyciu głosu. Dzięki uruchomieniu usługi sieć podwoiła swoją dzienną liczbę zamówień.
Za kreację tegorocznej kampanii z animowanym złośliwcem odpowiadają Matt Deacon i Ben Fallows, a za reżyserię - Ian Ponns. Kreację przygotowała agencja Friends London. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD, a za obsługę socialmediową i działania cyfrowe - AllTogetherNow.
Pierwszy spot telewizyjny został już wyemitowany na ITV podczas emisji premierowego odcinka "Coronation Street" i podczas Gogglebox na Channel 4. Kampania będzie miała swoje odsłony digitalowe i prasowe. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: