Zagranica

Asda startuje z bożonarodzeniową kampanią

To pierwsza duża realizacja we współpracy z agencją AMV BBDO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMaIKutiqMlw%22%7D
Brytyjska sieć supermarketów Asda wystartowała z bożonarodzeniową kampanią w Wielkiej Brytanii. Minutowy spot został wyprodukowany przez AMV BBDO i to pierwsza wspólna realizacja na taką skalę i z takim rozmachem.
AMV BBDO zastąpiło Saatchi & Saatchi, która w zeszłym roku stworzyła kampanię dla Asdy z wykorzystaniem aluzji do postaci Willy’ego Wonki, właściciela fabryki czekolady, bohatera książki Roalda Dahla.
Spot charakteryzuje się potężną dynamiką i wielkim eklektyzmem tematycznym. Zobaczymy tu bałwanki, bohaterów przypominających bohaterów “Gwiezdnych wojen”, bitwę na śnieżki i przedświąteczny pośpiech. Wszystko przez okno obserwuje z fascynacją mała dziewczynka. W tle słyszymy piosenkę “Baby, please, come home” w wykonaniu Darlene Love. Za kreację i reżyserię odpowiadają Caio Giannella i Diego de Oliveira, którzy dołączyli do AMV BBDO w 2015 r. po odejściu z agencji Mother. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Blue449.


(Campaign)