M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kevin Marchewka powraca w kampanii sieci Aldi

( red. ) | 7 listopada 2018, 06:00

Tym razem sieć wystartowała z teaserem spotu stylizowanego na thriller, wykorzystującego ciężarówkę przypominającą samochód Coca-Coli.

Sieć dyskontowa Aldi w Wielkiej Brytanii zdecydowała się na kontynuację formatu reklamowego wykorzystującego nieoczywistą postać brand hero – Kevin the Carrot. W tym roku sieć wystartowała niemal tydzień wcześniej niż w ubiegłym roku z teaserem kampanii stylizowanej na thriller. Uwagę odbiorców na początku 40-sekundowego teasera przykuwa ciężarówka bardzo przypominająca kultowy już pojazd Coca-Coli, który swoim wjazdem do miast obwieszcza zbliżające się święta. W tym roku za kierownicą rozświetlonej ciężarówki siedzi Kevin Marchewka.
Spot nie tylko utkany jest z aluzji do reklam Coca-Coli, ale także "Włoskiej roboty" – filmu z lat 60. Za kreację spotu, podobnie jak dwóch poprzednich odsłon, odpowiada McCann UK.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,