Polkomtel, operator sieci Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), jako pierwszy z operatorów komórkowych prezentuje ofertę promocyjną i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowane z myślą o tegorocznych świętach Bożego Narodzenia.
Plus zdecydował się rozszerzyć dotychczasową ofertę promocyjną z abonamentem przez pół roku za darmo na wszystkie rodzaje ofert głosowych dla klientów indywidualnych i firm. Będzie można przez sześć miesięcy nie płacić za każdy abonament, niezależnie od jego wysokości.
W zestawach z urządzeniami operator będzie promował w tym roku: 55-calowe telewizory Samsunga i smartfony tego producenta – Galaxy A7 (w abonamentowej), flagowy smartfon Samsung Galaxy S9+ (w ofercie Plus dla firm) oraz dwa smartfony Huawei: Mate 20 i Mate 20 lite (w ofertach dla klientów indywidualnych i dla firm).
Świąteczną ofertę Plusa będzie wspierać intensywna kampania reklamowa przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa i realizowana w mediach zakupionych przez dom mediowy Vizeum. Będzie ona prowadzona w telewizji, radiu, OOH i internecie. Spot pt. “Śledzik” wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, jego produkcję przygotował dom produkcyjny TFP, a producentem był Ryszard Kłosowski.