M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NC+ też już startuje ze świąteczną kampanią

Maciej Burlikowski | 8 listopada 2018, 06:00

"Największa paczka filmów i seriali".

NC+ (ITI Neovision), druga po Cyfrowym Polsacie platforma telewizji satelitarnej, z której korzysta ok. 2,1 mln abonentów, również startuje już z promocyjną ofertą przygotowaną z myślą o tegorocznych świętach Bożego Narodzenia i wspierającą ją kampanią reklamową. Konsumenci, niebędący abonentami platformy, mogą kupić pakiet Comfort+ (116 kanałów, w tym 58 HD) i przez pół roku będą płacili opłatę obniżoną o połowę, czyli 19,99 zł (przez pozostałe 1,5 roku - 39,99 zł). Natomiast pakiet Extra+ z Canal+ (161 kanałów, w tym 34 kanały filmowe) wraz z opcjami dodatkowymi, będzie ich kosztował 99 zł miesięcznie (przez 2 lata).

Tę właśnie opcję operator reklamuje w kampanii w mediach. Kreacje reklam opracowuje dla NC+ agencja reklamowa Havas Warsaw, zaś media planuje i kupuje dom mediowy Havas Media.

Czytaj więcej na temat: