M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piwo EB z marką Prosto i nagrodami za 1 mln zł

Maciej Burlikowski | 8 listopada 2018, 06:00

Koncern piwowarski w kooperacji z producentem streetowej odzieży. Akcję wspiera kampania.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju m.in. pod marką EB, przygotowała dla niej akcję promocyjną wspartą kampanią w mediach, we współpracy z firmą Prosto, producentem streetowej odzieży i dodatków. Ma ona charakter loterii, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz zestawy ubrań. Łączna ich wartość to 1,02 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo EB i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej lub poprzez Messengera na profilu facebookowym marki. Można to robić do 4 marca 2019 r. Przeprowadzenie loterii Grupa Żywiec zleciła agencji G3 Group.

Akcję wspiera spot telewizyjny. Dzięki zastosowaniu unikatowej kamery udało się uzyskać efekt obrotu 360 stopni.  Autorem klipu jest Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada Papaya, za kreacje VMLY&R. Dodatkowo zaplanowano działania w internecie i mediach społecznościowych. Kampanię zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Latem tego roku marka EB do udziału w kampanii reklamowej zaprosiła rodzimych raperów.

Czytaj więcej na temat: , , ,