Kraj

UPC wreszcie wzrosła liczba klientów

Wzrost jest niewielki, ale to zmiana negatywnego trendu.

UPC wreszcie wzrosła liczba klientów
UPC Polska, największy w kraju operator sieci kablowej, na koniec września br. obsługiwał 1,43 mln klientów. W trakcie minionego kwartału ich liczba wzrosła o 700. To niewiele, lecz jest to pierwszy wzrost od kilku kwartałów, dotąd operator sukcesywnie tracił klientów.

Telewizję od UPC ogląda 1,21 mln odbiorców, w trakcie minionego kwartału ich liczba wzrosła o 2,9 tys. Natomiast z internetu dostarczanego przez UPC korzysta 1,15 mln odbiorców, w minionym kwartale ich liczba wzrosła o 5,7 tys.
Licząc to w ujęciu rocznym – baza klientów UPC wzrosła o 4,5 tys., liczba świadczonych usług zaś – o 51,9 tys. (do 3,01 mln).

Ten wzrost operator wiąże głównie z wprowadzoną nową ofertą internetu z szybkościami transferu: 150 Mb/s, 300 Mb/s, 500 Mb/s oraz 1 Gb/s, a dzięki inwestycji w sieć udało mu się podnieść do 180 Mb/s.

UPC w dalszym ciągu inwestuje w poszerzanie zasięgu swojej sieci – w minionym kwartale o kolejne 22,4 tys. domów i i mieszkań, dzięki czemu na koniec września w jej zasięgu było 3,43 mln gospodarstw domowych.

Tagi