M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Guseppe "dopłaca" do biletów kinowych

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2018, 06:00

Marka z portfolio Dr. Oetkera startuje z akcją dla miłośników kina.

Marka pizzy Guseppe z portfolio Dr. Oetkera wystartowała z akcją promocyjną dla fanów pizzy i kina. Na wewnętrznych stronach opakowań promocyjnych pizzy znajdują się specjalne kody – za zebranie trzech z nich można uzyskać zniżkę i w wybranych kinach kupić bilety za 10 zł. Promocja trwa do 25 listopada lub do wyczerpania puli biletów, które można wykorzystać do końca marca przyszłego roku. 
W puli znajduje się 50 tys. biletów. Kampania telewizyjna przy okazji wspiera dwa nowe smaki – hot dog i chilli con carne.
Akcja wsparta jest kampanią reklamową realizowaną w digitalu i telewizji. Za jej kreację, realizację i organizację loterii odpowiada agencja GPD. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , ,