M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cadbury zachęca do sprawdzenia się w roli Świętego Mikołaja

( red. ) | 13 listopada 2018, 06:00

Za kreację kampanii odpowiada VCCP.

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki Cadbury promująca flagowe świąteczne produkty z portfolio. Dodatkowym przekazem kampanii jest zachęta do robienia sobie małych przyjemności i czynienia dobra. Kampania mówi, że każdy może wcielić się w brand hero marki –Secret Santa.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada VCCP, za planowanie i zakup mediów – Carat. W spocie widzimy męża, który zaskakuje żonę pracującą na nocną zmianę, chłopca, który dostarcza słodki upominek do warsztatu ojca.
Kampania jest wspierana działaniami o charakterze experiential marketing – w całym kraju rozmieszczone są punkty, w których można zamówić i wysłać słodką niespodziankę ukochanej osobie.


(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,