Agencja Spot And Dot wygrała przetarg na kompleksową obsługę lodów Breyers Delights, nowości w portfolio Unilevera w Polsce. Agencja odpowiadać będzie za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki, w tym za
komunikację i kreację w social mediach oraz aktywności offline (eventy). Realizowanie działań startuje w listopadzie 2018 r. i kontynuowane będzie w całym 2019 r.
– Lody Breyers Delights będą przełomem w postrzeganiu całego segmentu lodów w Polsce. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilevera, dodatkowo z wysoką zawartością białka. Tą marką budujemy nową kategorię – kategorię przekąsek niskokalorycznych. Ze strony brandu zależało nam na pomyśle, który pozwoli zakomunikować kluczowe benefity produktu, a ponadto, co bardzo istotne, zostanie zauważony, a dzięki intrygującej kreacji również zapamiętany. Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Spot And Dot przy okazji launchu marki, jeszcze w listopadzie tego roku, jak i kompleksowe działania w całym 2019 r. – podkreśliła Natalia Pikulska, brand manager Breyers Delights w Polsce.
– Przygotowaliśmy pomysł kreatywny, który wychodzi poza schemat komunikacji kategorii lodów. Chcemy pokazać, że lody mogą być konsumowane z przyjemnością każdego dnia, a nie tylko latem. Skupiliśmy się na walorach smakowych i odżywczych, budując bardzo wrażeniowy przekaz zarówno w samych wizualizacjach, jak i w haśle – powiedział Tomasz Gasiński, spot chief w agencji Spot And Dot.