Przetargi

Unilever wybrał Spot And Dot do obsługi marki Breyers Delights

Breyers Delights to nowy brand lodowy Unilevera.

Agencja Spot And Dot wygrała przetarg na kompleksową obsługę lodów Breyers Delights, nowości w portfolio Unilevera w Polsce. Agencja odpowiadać będzie za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki, w tym za
komunikację i kreację w social mediach oraz aktywności offline (eventy). Realizowanie działań startuje w listopadzie 2018 r. i kontynuowane będzie w całym 2019 r.

– Lody Breyers Delights będą przełomem w postrzeganiu całego segmentu lodów w Polsce. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilevera, dodatkowo z wysoką zawartością białka. Tą marką budujemy nową kategorię – kategorię przekąsek niskokalorycznych. Ze strony brandu zależało nam na pomyśle, który pozwoli zakomunikować kluczowe benefity produktu, a ponadto, co bardzo istotne, zostanie zauważony, a dzięki intrygującej kreacji również zapamiętany. Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Spot And Dot przy okazji launchu marki, jeszcze w listopadzie tego roku, jak i kompleksowe działania w całym 2019 r. – podkreśliła Natalia Pikulska, brand manager Breyers Delights w Polsce.

– Przygotowaliśmy pomysł kreatywny, który wychodzi poza schemat komunikacji kategorii lodów. Chcemy pokazać, że lody mogą być konsumowane z przyjemnością każdego dnia, a nie tylko latem. Skupiliśmy się na walorach smakowych i odżywczych, budując bardzo wrażeniowy przekaz zarówno w samych wizualizacjach, jak i w haśle – powiedział Tomasz Gasiński, spot chief w agencji Spot And Dot.