M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hoop Cola we wspólnym działaniu z FlixBusem

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2018, 06:00

Marka przygotowała świąteczną kampanię w całości własnym sumptem.

Marka Hoop Cola, flagowa marka z portfolio Hoop Polska, wystartowała z przedświątecznymi działaniami. Chce zachęcić do odwiedzania bliskich na terenie całej Europy. Kampania realizowana jest we współpracy z przewoźnikiem FlixBus. Działania realizowane są pod hasłem "Spędź Gwiazdkę z bliskimi”.
Pod świątecznymi zakrętkami Hoop Cola znajdują się kody, które uprawniają do tańszych przejazdów – od 20 proc. do 100 proc. – w sieci FlixBus pomiędzy dowolnymi miejscami znajdującymi się w całej Europie.
Celem kampanii jest udowodnienie, że odległość przestaje mieć znaczenie, gdy mówimy o emocjach związanych ze spotkaniem z bliskimi. W ramach kampanii Hoop Cola planuje szereg aktywności obejmujących aktywności w punktach sprzedaży, poprzez akcje promocyjne w przestrzeni sklepowej, a także działania w digitalu, social mediach oraz w formie specjalnych akcji dla konsumentów.
W tym roku portfolio marki wzbogaciła także unikatowa Hoop Cola Green – o obniżonej o 30 proc. kaloryczności, słodzona stewią, oraz Hoop Cola Zero. Jak poinformowała Justyna Dąbrowska, specjalistka ds. PR marki Hoop, tegoroczna edycja kampanii jest wyjątkowa, bo przygotowana własnym sumptem. – Jednym z aspektów, które czynią tegoroczną kampanię Hoop Coli wyjątkową, jest to, że wszystkie jej elementy i każdy detal – od pomysłu, przez kreację, po realizację – zostały opracowane wewnętrznie, bez udziału zewnętrznej agencji. Kampania będzie szeroko komunikowana i mocno wspierana w kanałach socialmediowych Hoop Coli i FlixBusa, a także poprzez  materiały POS w punktach sprzedaży. Istotnym kanałem bezpośredniej komunikacji z konsumentem będzie również limitowana, świąteczna etykieta Hoop Coli, na której zawarliśmy najważniejsze informacje dotyczące mechaniki promocji.

Czytaj więcej na temat: , , ,