M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zara rozszerza sprzedaż online o 106 nowych krajów

( red. ) | 13 listopada 2018, 06:00

Region, na którym szczególnie mocno skupia się marketer, to Afryka.

Zara poinformowała, że rozszerzy sprzedaż online o 106 nowych krajów. Platforma ma w szczególności skupiać się na potencjale rynku afrykańskiego – poinformowała o tym w ubiegłym tygodniu firma matka Zary Inditex. 
Firma Inditex twierdzi, że zamierza do 2020 r. dać konsumentom dostęp do wszystkich swoich marek na całym świecie, w tym Massimo Dutti i markę nastawioną na kolekcje młodzieżowe – Bershka.
Konsumenci Zary w krajach takich jak Angola, Wybrzeże Kości Słoniowej i Indonezja będą mogli składać zamówienia, płacąc w euro. 
Sprzedaż online w Inditex skoczyła o 41 proc. w 2017 r., osiągając 10 proc. sprzedaży netto grupy.
Inditex dąży do integracji sprzedaży internetowej z siecią sklepów, koncentrując się na dużych, atrakcyjnych sklepach, w których klienci mogą oglądać ubrania, które następnie będą mogli kupować przez internet.

(Retail Update)

Czytaj więcej na temat: , , ,