M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chłopiec wtyczka jako ozdoba choinki w kampanii Sainsbury's

( red. ) | 14 listopada 2018, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała spektakularna kampania sieci.

W Wielkiej Brytanii sieć supermarketów Sainsbury's wystartowała z kampanią świąteczną. Tym razem oś narracyjną spotu stanowią przygotowania do szkolnego występu. 
Wśród dzieci przebranych do występu znajdują się zarówno tradycyjne postaci i symbole, jak gwiazdka, śnieżynka czy bombka. Nie zabrakło również dzieci uosabiających to, bez czego święta się nie udadzą, czyli na przykład oświetlenia – to symbolizować ma chłopiec przebrany za wtyczkę. Dzieci śpiewają piosenkę zespołu The Radicals "You get what you give". Za kreację i realizację kampanii odpowiada Wieden + Kennedy London. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: