M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora promuje Domiporta.pl

Maciej Burlikowski | 14 listopada 2018, 06:00

Kampania w mediach własnych koncernu i Google.

Agora, właściciel m.in. serwisu z ofertami nieruchomości na sprzedaż i wynajem Domiporta.pl, zainwestowała w jego odświeżenie – serwis zyskał nowy layout oraz identyfikację wizualną. W nowym logotypie znalazł się tzw. pin, czyli ikona lokalizacji na mapie, mająca symbolizująca własne miejsce na ziemi. Wydawca zdecydował się także na kampanię w mediach pod hasłem: "Lepiej znajdź mieszkanie". W humorystyczny sposób odnosi się ona do realnych potrzeb użytkowników serwisu i ich bolączek związanych z szukaniem nieruchomości.

Komunikacja będzie prowadzona głównie w mediach własnych Agory – w internecie (m.in. serwisach Gazeta.pl), radiu (radiostacje Agory), na ekranach sieci kin Helios oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS). Reklamy serwisu pojawią się także w wyszukiwarce Google i telewizji (na kanale Stopklatka).

Kampanię przygotował zespół marketingu Domiporta.pl. Działania promocyjne z udziałem influencerów zaplanowała agencja Hash.fm.

W odświeżonym layoucie serwisu zmniejszono liczbę powierzchni reklamowej, co według właściciela serwisu powinno przełożyć się na lepszą widoczność reklam.

Jak informuje Agora, z serwisu Domiporta.pl korzysta co miesiąc blisko 1 mln użytkowników.

Czytaj więcej na temat: , , ,