M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP wprowadza innowację reklamową

Maciej Burlikowski | 15 listopada 2018, 06:00

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy format reklamowy do stosowania w internecie – m.in. w serwisach VoD tego nadawcy. Brand Expand w ramach jednej kampanii pozwala wykorzystywać równocześnie dwie niezależne kreacje – każda z nich aktywuje się i rozwija po najechaniu na nią kursorem myszy. Jak twierdzi biuro reklamy nadawcy publicznego, ma to zapewniać wysokie zaangażowanie odbiorcy reklamy, a możliwość podwójnego linkowania kreacji – osobno lewej i prawej, daje szerokie pole manewru agencjom kreatywnym w budowaniu komunikacji marketingowej.

Jako pierwszy z nowego formatu zdecydował się skorzystać Alior Bank w kampanii reklamującej Konta Jakże Osobiste. Reklama jest emitowana w serwisach Vod.tvp.pl oraz Sport.tvp.pl.

– Dla naszych klientów nieustannie poszukujemy rozwiązań, które wyróżnią ich komunikację w środowisku digital, charakteryzujące się szczególnie wysokim szumem reklamowym. Działania takie są niezwykle istotne w wysoko konkurencyjnej i często nieciekawej komunikacyjnie branży bankowej. Co więcej, wybicie się kreacji z „clutteru” reklamowego – jak wskazują nasze wcześniejsze doświadczenia – przekłada się zarówno na świadomość oferty, jak i na sprzedaż samego produktu – komentuje Rafał Karwowski, integrated communication senior manager w domu mediowym Mets.

Czytaj więcej na temat: , , ,