Zagranica

Marks & Spencer pokazuje, bez czego nie ma świąt

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci autorstwa Grey London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH_2dh3DeY0k%22%7D
W Wielkiej Brytanii można już oglądać najnowszą odsłonę kampanii sieci Marks & Spencer przygotowaną przez Grey London. W spocie wystąpią Holly Willoughby i David Gandy. Kampania wymienia przedmioty i zjawiska jako “must-haves” – obiekty, bez których niemożliwe jest przeżywanie świąt.
Po raz pierwszy detalista organizuje z okazji świąt dwie kampanie: jedna poświęcona jest modzie i akcesoriom, druga – żywności.

(Campaign)