M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rimmel przeciwko hejtowi

Joanna Niewiadomska | 15 listopada 2018, 06:00

Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.

Marka Rimmel rusza z globalną kampanią  #iwillnotbedeleted poruszającą temat "beauty hejtu". Z problemem tym – jak wynika ze stanowiącego część projektu raportu marki na ten temat – zmaga się na całym świecie 55 milionów, czyli jedna czwarta, kobiet.  Raport powstał w wyniku badań przeprowadzonych w listopadzie 2017 r. na 11 tys. kobiet w wieku 16-25 lat z 10 krajów, w tym Polski. Okazuje się, że 46 proc. kobiet przejawiało zachowania autodestrukcyjne  wskutek krytyki ich wyglądu, a u 65 proc. spadła z tego powodu pewność siebie. według szacunków rocznie 115 mln zdjęć jest usuwanych z portali społecznościowych w powodu negatywnych ocen i komentarzy.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kampania Rimmel #Iwillnotbedeleted przedstawia historie nękanych hejtem kobiet i pokazywać ma, że beauty hejt pojawia się we wszystkich dziedzinach życia – spotykają się z nim zarówno beauty influencerki, modelki i modele, celebryci, jak i  przeciętni użytkownicy mediów społecznościowych. Twarzami kampanii zostały światowe celebrytki – Rita Ora i Cara Delevingne, oraz lokalni influencerzy – w Polsce Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana jako Red Lipstick Monster.

W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted Rimmel zapowiada akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111 oraz szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hashtagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu, Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczną z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.

Globalnie za kampanie odpowiada BETC. W Polsce działaniami z influencerami firma zajęła się tym razem samodzielnie. Social media obsługuje agencja Kamikaze. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,