Zagranica

Boots namawia do budowania bliskości na święta

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci drogerii Boots.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq1eoshz1qgY%22%7D
W Wielkiej Brytanii przed świętami promuje się sieć drogerii i aptek Boots. Świąteczne działania zachęcają do kupowania prezentów i upominków dla całej rodziny, które mają podkreślać ich wyjątkowość i niepowtarzalność. Główne bohaterki spotu to mama Clare i jej dorastająca córka Molly, która podkrada mamie kosmetyki i przeprowadza pierwsze odważne próby makijażowe. Podczas miejskiej wigilii Molly widzi, jak matka realizuje się jako wokalistka w chórze. Pod choinkę kupuje jej szminkę z okazji kolejnego występu. W tle słyszymy cover piosenki Robbiego Williamsa “She’s the one”.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy London.

(Campaign)