Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. By sprostać zmianom, powiększono redakcję, która będzie teraz odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Podpisano także umowę, ważną do końca 2019 r., z nowym dostawcą piłkarskiego kontentu wideo – Eleven Sports. W ramach kontraktu serwis zyskuje prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych emitowanych w kanałach Eleven Sports.
– Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii – mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl.
“Nowe” dotyczyć ma także reklamodawców: – Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i jak mało która dziedzina pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje – komentuje Radosław Włoda, dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych, zapowiadając intensyfikację reklamowych projektów specjalnych przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami wspierającymi dane dyscypliny.