Kraj

Nowy Sport.Interia.pl

Interia zapowiada więcej projektów specjalnych dla reklamodawców.

Nowy Sport.Interia.pl
Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. By sprostać zmianom, powiększono redakcję, która będzie teraz odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Podpisano także umowę, ważną do końca 2019 r., z nowym dostawcą piłkarskiego kontentu wideo – Eleven Sports. W ramach kontraktu serwis zyskuje prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych emitowanych w kanałach Eleven Sports.

– Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii – mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl.

“Nowe” dotyczyć ma także reklamodawców: – Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i jak mało która dziedzina pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje – komentuje Radosław Włoda, dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych, zapowiadając intensyfikację reklamowych projektów specjalnych przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami wspierającymi dane dyscypliny.