Kraj

Pięć nominacji dla OMD Poland i jedna dla OgilvyOne w Cannes

Są już pierwsze nominacje na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes. Na razie najwięcej, bo aż pięć, otrzymał OMD Poland w...

Są już pierwsze nominacje na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes. Na razie najwięcej, bo aż pięć, otrzymał OMD Poland w kategorii Media Lions (wszystkie za prace dla Heyah, PTC, w podkategoriach: best use of tv, best use of outdoor, best use of mix media, best use of sponsoring, oraz w podkategorii Youth marketing – dotarcie do odbiorców poniżej 18. roku życia). Na short-listę w kat. Lions direct trafiła praca OgilvyOne wykonana dla SAP Polska (“Money, Money, Money”) w podkategorii Information technology. Nie ma polskich nominacji w kategoriach Outdoor i Press. Short-lista w kat. Cyber Lion będzie ogłoszona we wtorek, pozostałe – Film, Radio, Titanum – będą ogłoszone w piątek. Przyznano już nagrodę Advertiser of the Year, która trafiła do Sony Computer Entertainment za PlayStation. Polskie agencje zgłosiły na festiwal w sumie 90 prac (patrz DS “MMP” 31.05). (AMS)