M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Elton John w kampanii John Lewis

( red. ) | 16 listopada 2018, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała długo oczekiwana przedświąteczna kampania detalisty.

Europejski internet podbija długo oczekiwania kampania firmy John Lewis, w której wystąpił Elton John. Historia skupia się na jego muzycznej pasji.

Główny przekaz to zachęta do przykładania większej wagi do wyboru prezentów. 

Za kreację wzruszającej kampanii odpowiada Adam & Eve/DDB.
Ponaddwuminutowa reklama wystartowała wczoraj o godz. 8 rano w kanałach telewizyjnych i digitalowych. Melancholijny nastrój kampanii sprzyja wzruszeniom i sięga do historii z lat 70. – pomaga w tym szczegółowa scenografia i charakteryzacja. Spot prezentuje historię Eltona Johna, który od dziecka koncertował, a w czasach młodości grywał w studenckich pubach. Aktorzy wcielają się w rolę Eltona Johna z różnych okresów życia: Hudson Trindall, Brandon Stein, Oliver Marshall, Simon Burbage i czteroletni Freddie Henderson.
Za reżyserię odpowiadają Mike Sutherland i Ant Nelson we współpracy z Sebą Edwardsem. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Manning Gottlieb OMD.
Kampania startuje w momencie rozpoczęcia pożegnalnej trasy koncertowej Eltona Johna.To druga tak duża kampania, w której Elton wziął udział w tym roku. Pierwsza wielokanałowa kampania to działania dla Snickersa. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,