Europejski internet podbija długo oczekiwania kampania firmy John Lewis, w której wystąpił Elton John. Historia skupia się na jego muzycznej pasji.
Główny przekaz to zachęta do przykładania większej wagi do wyboru prezentów.
Za kreację wzruszającej kampanii odpowiada Adam & Eve/DDB.
Ponaddwuminutowa reklama wystartowała wczoraj o godz. 8 rano w kanałach telewizyjnych i digitalowych. Melancholijny nastrój kampanii sprzyja wzruszeniom i sięga do historii z lat 70. – pomaga w tym szczegółowa scenografia i charakteryzacja. Spot prezentuje historię Eltona Johna, który od dziecka koncertował, a w czasach młodości grywał w studenckich pubach. Aktorzy wcielają się w rolę Eltona Johna z różnych okresów życia: Hudson Trindall, Brandon Stein, Oliver Marshall, Simon Burbage i czteroletni Freddie Henderson.
Za reżyserię odpowiadają Mike Sutherland i Ant Nelson we współpracy z Sebą Edwardsem. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Manning Gottlieb OMD.
Kampania startuje w momencie rozpoczęcia pożegnalnej trasy koncertowej Eltona Johna.To druga tak duża kampania, w której Elton wziął udział w tym roku. Pierwsza wielokanałowa kampania to działania dla Snickersa.
(Campaign)